FRUITMAND
CBOX
Account Edit
CHATBOX

FAQFAQ  IndexIndex  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  ZoekenZoeken  

Deel | 

Account Edit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Oliver MarronModeratorModerator

Aantal berichten : 1113

Mutant Profile
Alias: Crucio
Mutation: Defying gravity and Touch of pain
Crush: A. ☯

BerichtOnderwerp: Account Edit   zo jan 22, 2017 2:12 pm

Account edit .

In dit topic kan je een aanvraag doen als je een account wil editten nadat wij het al bij accepted hebben geplaatst. Dit kan verschillende redenen hebben: Je vind de naam van je account toch niet zo passen bij je char, je zou graag nog een paar aanpassingen doen aan zijn persoonlijkheid of geschiedenis, je wil het volledige account ombouwen omdat je inactief bent met die char..

Eerder werd dit aangevraagd door een PM te sturen naar de administrator/moderator of een berichtje te sturen via whatsapp. Maar vanaf nu zouden we dit graag in dit topic zien verschijnen. Dit om een mooi overzicht te krijgen, niet alleen voor ons maar ook voor de andere leden. Het kan namelijk heel verwarrend zijn als een char die je IC kent een andere mutatie of persoonlijkheid heeft gekregen, of zelf volledig is omgebouwd.

Vanaf nu kan je hier dus een lijstje invullen om de edit aan te vragen. Het is vanzelfsprekend dat dit een gegronde motivatie moet hebben, omdat we niet willen dat iedereen om de haverklap een edit gaat aanvragen. Je dient namelijk goed na te denken over een character die je aanmaakt, maar natuurlijk is het mogelijk dat je over een bepaald aspect niet 100% zeker bent en je achteraf bedenkt.

Moest je een edit willen aanvragen: Vul onderstaande lijstje in en post het in dit topic. Iemand van het team zal dan zo snel mogelijk de aanvraag bekijken, bespreken met de rest van het team en een antwoord op de aanvraag geven. De aanvraag kan dus goed- of afgekeurd worden. Wanneer dit laatste het geval is, zal daar ook een gegronde reden bij staan waar de aanvrager eventueel nog argumenten op kan geven om het toch te laten doorgaan.

Code:
[b]Accountnaam:[/b]
[b]Wat aanpassen?:[/b] Naam - Algemene gegevens – Persoonlijkheid – Geschiedenis – Mutatie - Volledige account change (Verwijderen wat niet van toepassing is)
[b]Motivatie:[/b] (Waarom je deze edit graag wil)

Hieronder vallen enkele praktische regels die je in acht moet nemen bij de aanvraag van een volledige account-aanpassing:

- De 20 IC-regel is niet van toepassing op het aanvragen van een edit. Wij hebben die regel namelijk ingevoerd om het aanmaken van nieuwe accounts te beperken, om dus te vermijden dat er veel inactieve accounts ontstaan. Een edit aanvragen wil net zeggen dat je moeite doet om het account meer naar je hand te zetten of zelfs een inactief account wil aanpassen zodat je het weer actief kan maken. Hier staan we dus heel erg achter, mits het een gegronde reden heeft natuurlijk.

- Topics die je ooit met dat account hebt gemaakt blijven op de RPG staan. Het zou namelijk heel erg jammer zijn voor je tegenspeler (die niet voor jouw account-change heeft gekozen) dat ook zijn/haar topics worden verwijderd. Wel willen we graag dat in de titels van die topics de afkorting [AC] van ‘Account Change’ komt te staan. Zo weet iedereen die op dat topic klikt, dat het oorspronkelijk een andere character was, waarmee dat topic is geschreven.
Voor personen met een geaccepteerde account-change komt er dus wat meer werk bij kijken. We willen namelijk vragen om naar al je ‘oude’ topics te linken, zodat wij de titels kunnen aanpassen indien je dat zelf niet kan omdat bijvoorbeeld je tegenspeler dat topic heeft aangemaakt.

Daarvoor dien je -als je AC is goedgekeurd- dit lijstje in te vullen:

Code:
[b]Topics:[/b] [url=PLAKHIERURL][b]x[/b][/url] - [url=PLAKHIERURL][b]x[/b][/url]  - [url=PLAKHIERURL][b]x[/b][/url]  - [url=PLAKHIERURL][b]x[/b][/url]  - [url=PLAKHIERURL][b]x[/b][/url]  - …

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Mutant Profile

BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   zo jan 22, 2017 2:22 pm

History .

Account edits:
Adrian Harper - algemene gegevens en mutatie
Chrisian Farnasée - fc, mutatie en geboorteplaats
Damian Carter - algemene gegevens, persoonlijkheid, geschiedenis, mutatie
Dario Pedrosa - persoonlijkheid, geschiedenis en mutatie
Marcial Castellan - fc, algemene gegevens, persoonlijkheid en geschiedenis
Syler Rhodes - fc en karakter
Valicity LaMontagne - persoonlijkheid, geschiedenis en mutatie
Yale McGuire - fc en leeftijdsverhoging

Account changes:
Bella Argent → ...
Caleb Howlett → Theodore Remmington
Cameron Reaken → Heath Braxton
Celine Kristensen → Wojtek Novák
Matthew Donovan → Flavius Barone
Naomi Cross → Killian Murphy
Rhaegys Maclou → Aysa Dray
Xylon Jagger → ...
Scott Castellan → Archer Castellan

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ravenna Devereux

Aantal berichten : 181

Mutant Profile
Alias: Nimue
Mutation: Hydrokinesis, Hyalokinesis
Crush: Tell me how I'm supposed to breathe with no air, It's how I feel whenever you aint there

BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   ma jan 23, 2017 9:41 pm

Accountnaam: Bella Argent
Wat aanpassen?: Volledige account change
Motivatie: Bella is en blijft mijn eerste account op PoF, maar ik heb al een lange tijd niet meer met haar gepost. Mijn andere karakters zijn allemaal diep uitgewerkt, wat bij Bella niet zo is omdat ze mijn eerste account hier was, en ik had toen niet echt een idee wat ik precies deed, laat staan dat ik een echt ervaren rpg'er was. Als ik nu haar sheet lees vind ik dat wel jammer, maar ze heeft niet echt potentie meer om nog iets te worden. Ik heb al ooit een kleine verandering in mutaties er doorheen gegooid, maar dat helpt me nu ook niet meer met posten.
Ik heb er lang over na gedacht aangezien ze wel mijn start is hier op PoF, maar ik zou haar niet in het stof willen laten liggen omdat ik er geen inspiratie meer voor heb.

Arianna - Ravenna - Vasilisa - Kitty - Serena - Waverly - Daphne - Karlie - Helena - Adara - Eden
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Mutant Profile

BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   ma jan 23, 2017 10:00 pm

Je aanvraag is goedgekeurd.
De CS van Bella kan je terugvinden bij Permission.

Vergeet zeker niet je oude topics door te sturen zodat wij er [AC] bij kunnen plaatsen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rachelle Rose Banks

Aantal berichten : 24

Mutant Profile
Alias: Poltergeist
Mutation: Telekinesis - Poltergeist
Crush: Boy, don't hurt your brain

BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   do apr 13, 2017 11:01 am

Accountnaam: Rachelle Rose Banks
Wat aanpassen?: Algemene gegevens – Persoonlijkheid – Geschiedenis – Mutatie
Motivatie: Ik heb nog niet echt een goede start gemaakt met haar en de inspiratie is al vrij snel een beetje weggezonken maar ik heb nu een zeer leuk idee waarmee ik haar wel een stuk interessanter kan maken c:

Mutant Profile

BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   do apr 13, 2017 7:23 pm

De CS van Bella kan je terugvinden bij Permission.

Vergeet zeker niet je oude topics door te sturen zodat wij er [AC] bij kunnen plaatsen.
(Moest dit nodig zijn)

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rachelle Rose Banks

Aantal berichten : 24

Mutant Profile
Alias: Poltergeist
Mutation: Telekinesis - Poltergeist
Crush: Boy, don't hurt your brain

BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   do apr 13, 2017 9:30 pm

Ik heb net alles aangepast c:

En hier zijn de topics: klik klik2
Niet zoveel gelukkig c:

Aantal berichten : 62

Mutant Profile
Alias: Valentine
Mutation: God of love and desire
Crush:

BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   ma mei 08, 2017 10:05 pm

Accountnaam: Scott Castellan
Wat aanpassen?: Naam - Persoonlijkheid – Geschiedenis – Mutatie - FC
Motivatie: Wel, ik wilde hem al een hele lange tijd ombouwen omdat hij destijds een opvlieging was geweest na dat ik een aflevering van iets had gezien. En ik heb nu al een ander weerwolfje. Met dat Kaat Marcial heeft omgebouwd, leek me dit het perfecte moment om eindelijk Scott ook eens onder handen te nemen en af te stoffen. Plus de twee broertjes hangen nogal aan elkaar, dus uiteindelijk mocht hij ook niet achterblijven vond ik, het creëert ook meteen voor ons beide weer wat meer post mogelijkheid met de broetjes.

Eros:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lawrence Hastings

Aantal berichten : 589

Mutant Profile
Alias: Basilisk
Mutation: Powers of the Basilisk, Shapeshifting
Crush: You are as alone as I am and we're both alone without each other.

BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   wo mei 10, 2017 4:23 pm

Accountnaam: Xylon Jagger
Wat aanpassen?: Volledige account change
Motivatie: DIt was één van mijn eerste accounts, maar heb er nu al een heel lange tijd niets mee gedaan. De kans dat ik er nog iets mee ga doen is ook zeer klein omdat het niet een personage is waar ik nog mee wil posten. Het lijkt me dus beter om hem een volledige change te geven zodat het account weer actief wordt. Zit ook al heel lang met een character idee in mijn hoofd.

Everybody is a book of blood;
wherever we’re opened, we’re red

Ⓒ Lisa

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken Online
Clyde MaddoxP.E. Teacher & AdministratorP.E. Teacher & Administrator

Aantal berichten : 501

Mutant Profile
Alias: Thor
Mutation: Superhuman Strength - Berserker Rage - Resistance to Injury - Weather Manipulation - Lightning Creation - Thorforce - Thorsleep
Crush: If I killed your heart, know that I take all the blame

BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   wo mei 10, 2017 11:42 pm

De CS van Scott kan je terugvinden bij Permission.

De CS van Xylon kan je terugvinden bij Permission.

Aantal berichten : 59

Mutant Profile
Alias: Crackspider
Mutation: Attraction Inducement & Spirokinesis
Crush: I don't love you, I'm just passing the time

BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   do mei 11, 2017 10:21 am

Accountnaam: Sareth Levíson
Wat aanpassen?: Persoonlijkheid – Geschiedenis (nog niet zeker) – Mutatie 
Motivatie: Zoals Sareth nu is qua persoonlijkheid vind ik haar een beetje saai/oninteressant en heb ik weinig motivatie om met haar te schrijven omdat er simpelweg niet zoveel valt te schrijven. Nu haar fc veranderd is, krijg ik ook meer de vibes bij haar die ik had op een andere rpg waar ze een stukkie negatiever en een stukkie meer badass was. Dat schreef echt heerlijk, dus het liefst zou ik dat naar PoF halen zodat ik mijn baby weer kan gebruiken. Sowieso is haar karakterkaart momenteel niet echt meer representatief voor hoe ik haar schrijf/hoe ze in mijn koppie voelt, om het zo maar te zeggen. 

Clyde MaddoxP.E. Teacher & AdministratorP.E. Teacher & Administrator

Aantal berichten : 501

Mutant Profile
Alias: Thor
Mutation: Superhuman Strength - Berserker Rage - Resistance to Injury - Weather Manipulation - Lightning Creation - Thorforce - Thorsleep
Crush: If I killed your heart, know that I take all the blame

BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   do mei 11, 2017 9:13 pm

De CS van Sareth kan je terugvinden bij Permission.

Account Edit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Permission-