INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel | 

Pretending to not feel alone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Oliver Creed
Class 3

Aantal berichten : 168

Mutant Profile
Alias: Delirium
Mutation: Demon & Pain Manipulation & Illusion Manipulation
Crush: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BerichtOnderwerp: Pretending to not feel alone   ma apr 04, 2016 2:01 pm

HUMPTY DUMP~

Intro

Ok dit is mijn dump. Cat's dump. Dit is ook letterlijk een dump. Ik ga niet heel fancy doen en allerlei coole postsheets opzoeken enzo want ik vergeet dat sowieso weer en dit is gewoon een hoekje waar ik al mijn zooi kwijt kan en zo voor mijn karakters. Dus, setjes, postsheets, theme's, misschien ook een relatie-tracker. Topic trackers doe ik niet aan want moeite en wat is motivatie :')
Gelieve hier niet op te reageren~

To Be Updated~

Picspam:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Oliver Creed
Class 3

Mutant Profile
BerichtOnderwerp: Re: Pretending to not feel alone   ma apr 04, 2016 2:02 pm

OLIVER CREED

ONDERSCHRIFTEN

POSTSHEETS

OLIVER

Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst  Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst

x
By Kíli

Picspam:

Laatst aangepast door Oliver Creed op do mei 05, 2016 9:20 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Oliver Creed
Class 3

Mutant Profile
BerichtOnderwerp: Re: Pretending to not feel alone   ma apr 04, 2016 2:30 pm

Picspam:

Terug naar boven Go down