Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 07, 2016 10:20 pm
Ik heb ooit Diego Barrueco gezien in Brugge o m f g Maar voor ik besefte dat hij het echt was, was hij al weg, dus ben ik het niet 100% zeker Maar echt wel 95% :')
Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 07, 2016 10:30 pm
Lorise Southers schreef:
Octavia Skalksdóttir schreef:
@Xam: p l s houwop hij is echt heel erg hot xD
@Rootje: hij beat et wel xD WANT KIJK NAAR ZIJN WENKBRAUWEN!!!
Jaaaaa die wenkbrauwen!! Piet en ik hebben echt een ding met wenkbrauwen xD Ik vind dat hij et ook beat
Ik ben het ook eens met die vakantie mensen mededeling.. wij zitten nog te lang vast op school ;___;
zijn wenkbrauwen zijn het beste
over de vakantie mededeling, wij zitten vast op school idd én elke keer als wij dat lezen denken wij "dat is zo niet eerlijk, wij willen ook vakantie" én wij moeten dan nog 2weken wachten!!! dus hierbij ook even thank you dat jullie medelijden met ons hebben xD
Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 07, 2016 11:44 pm
Lorise Southers schreef:
@Xam: p l s houwop hij is echt heel erg hot xD
@Rootje: hij beat et wel xD WANT KIJK NAAR ZIJN WENKBRAUWEN!!!
Jaaaaa die wenkbrauwen!! Piet en ik hebben echt een ding met wenkbrauwen xD Ik vind dat hij et ook beat
Ik ben het ook eens met die vakantie mensen mededeling.. wij zitten nog te lang vast op school ;___;
zijn wenkbrauwen zijn het beste
over de vakantie mededeling, wij zitten vast op school idd én elke keer als wij dat lezen denken wij "dat is zo niet eerlijk, wij willen ook vakantie" én wij moeten dan nog 2weken wachten!!! dus hierbij ook even thank you dat jullie medelijden met ons hebben xD
Maar ik heb een ding voor jongens met diepbruine ogen <33 Dus ik stick met Maurim
En Nel het setje van Loriso is idd zooo mooi omg <3_<3
Onderwerp: Re: Randomness talk ma feb 08, 2016 1:07 pm
Ja is goed, ik maak wel c: Maar met wie zullen we dan dat topicje doen? Denk tbh dat Valkyrie het beste kan? Of anders Kat, maar Sali en Jackie kunnen ook wel? Kies maar xD